יום ראשון, 28 במאי 2017

טיול בפירנאים



מחפשים יעד איכותי לטיול הבא שלכם? הפירנאים הם אופציה שאסור לפספס
הגיע הזמן לחופשה השנתית שלכם – ובין אם מדובר בחופשה אליה אתם יוצאים כמטיילים צעירים ואתגריים, בין אם מדובר בחופשה משפחתית עם הילדים, ובין אם מדובר בחופשה זוגית רומנטית – ישנה אופציה שחשוב שתכירו, ושיכולה להתאים לכל אחד מסוגי המטיילים האלה. אנחנו מדברים על טיול בפירנאים – רכס הרים שמהווה למעשה את הגבול בין צרפת לספרד, ושבתוכו נמצאת גם מדינת אנדורה הקטנה. רכס ההרים הזה הוא ארוך ומגוון, ויש בו מגוון רחב מאוד של נופים ושל אטרקציות, בסביבה כפרית ומסורתית שמבטיחה חופשה ברמה גבוהה מאוד של נוחות, ועם אופציות לטיולים מרתקים ומרגשים.




מטיולים רגליים ועד טיולי ג'יפים – כל האפשרויות של טיול בפירנאים
אין סוג אחד של טיול בפירנאים, ולמעשה מדובר בחבל ארץ שאפשר לטייל בו מספר שבועות לא מבוטל בטרם ניתן למצות אותו לחלוטין. באופן כללי, אופי הטיול יכול לשלב אלמנטים של ספורט אתגרי, עם אזורים שונים בהם ניתן לבצע טרקים, ראפטינג, סנפלינג, באנג'י, סקי ועוד אפשרויות רבות, ובאותה המידה אופי הטיול יכול גם לשלב אירוח כפרי ואווירת נופש פסטורלית ושלווה במיוחד. מעבר לכך, מדובר גם ברכס הרים ייעודי עבור טיולי ג'יפים – עם מגוון דרכים וכבישים המיועדים לנסיעה נוחה, ועם מסלולים המיועדים לנסיעה אתגרית עם נופים מרהיבים.

טיול בפירנאים הוא טיול שצריך לתכנן היטב מראש – וליהנות באופן מקסימלי
כל האפשרויות שפרסנו בפניכם, ועוד אפשרויות רבות, הן אופציות שכדאי להכיר בתכנון של טיול בפירנאים – אך חשוב להבין מה אתם רוצים ומחפשים מבעוד מועד, ולהזמין את כל השירותים הרלוונטיים שיכולים להיות נחוצים לכם מראש – מאירוח כפרי ומזון ועד השכרת רכב וציוד ספורט אתגרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה