יום שני, 31 בינואר 2011

101 דרכים לעוף

כל מה שרציתם לדעת על 101 דרכים לעוף משעשועון :

אין סוף לחידושים בתחום הריאליטי בישראל, היום אנחנו יכולים לראות איך הריאליטי משולב יחד עם השעשועונים וממש עוד מעט תעלה על המסך הישראלי אחת הסדרות הייחודיות שראינו. 101 דרכים לעוף משעשועון הוא שעשועון בסדר גודל אחר.


אם עד היום הצחיק אותנו לראות כסף נופל לבור או אדם שנופל לבור שנפער תחתיו, הרי שבשעשועון זה לוקחים את הרעיון צעד אחד קדימה ומראים לנו איך עושים את זה בליגה של הגדולים.

אנשים אוהבים שעשועונים, אך כיום ישנה דרישה לשעשועונים ייחודיים ומרתקים יותר ואין ספק כי אנו כבר לא תמימים בכל מה שנוגע לתוכניות ריאליטי.

מהיכן הגיעה אלינו התוכנית 101 דרכים לעוף משעשועון ?

התוכנית 101 דרכים לעוף משעשועון הגיעה אלינו מבריטניה. בבריטניה עצמה התוכנית כבר משודרת ובארצות הברית היא תשודר גם כן בקרוב. את הזכויות לתוכנית רכשה "רשת" מהחברה ההולנדית "אנדמול". חברה זו מפיקה תוכניות טלוויזיה רבות ברחבי העולם והיא אחראית להצלחות טלוויזיה גדולות כגון אל תפיל את המיליון ואפילו האח הגדול.


את התוכנית הישראלית ינחה השחקן עופר שכטר והתוכנית עצמה תיבנה ותשודר באתר מעבר לים. זהו קונספט ייחודי שלא עשו בו שימוש למעט תוכניות מעטות כגון הישרדות.

איך המשחק עובד ?

השעשועון 101 דרכים לעוף משעשועון הוא אולי פשוט למדי אך בהחלט מהנה. במשחק מתמודדות שתי קבוצות האחת מול השנייה כשהן מאותגרות בשאלות טריוויה לא קשות מידי. אם אחד המתמודדים עונה תשובה שגויה הוא נזרק פיזית מהמשחק, כל פעם בצורה מבהילה ויצירתית אחרת.

מדברים על כך שסוג כזה של אקסטרים עוד לא נראה בטלוויזיה הישראלית וכי הוא עתיד לשנות לנו את כל מה שחשבנו עד היום על שעשועונים ועל שיאים אותם ניתן לשבור.

כל השעשועון בנוי על מתקני אקסטרים ומן הסתם שהמתמודדים מוגנים בכל דרך אפשרית כדי לוודא שהם לא נפגעים במהלך המשחק. אין ספק כי המחשבה על כך שיש סיכוי שהם יועפו באוויר מגבירה את הלחץ הרב על המתמודדים ולכן רבים מהם שיודעים את התשובה מוצאים עצמם מתבלבלים לחלוטין ועונים תשובה אחרת, או לא עונים כלל וכלל.

ישנן דרכי יציאה מהמשחק לכל אורכו אך הם משתנים מעת לעת ועם התקדמות השלבים. בינתיים לא מדברים על הפרס שיינתן בסוף המשחק אך ישנם לחשושים רבים על כך שהוא נחשב פרס גדול במיוחד לטלוויזיה הישראלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה