יום שני, 3 בינואר 2011

פנג שואי


תורת הפנג שואי

בעולמנו הנוכחי, תורות עתיקות יומין, מיסטיקה, אסטרולוגיה, ותקשור, הם חלק בלתי נפרד מהחיים, ואנשים רבים מתחברים לעולם הנסתר, לאנרגיות חדשות, ומחפשים דרכים מיוחדות להתחבר לתחום זה. תרבויות המזרח, כידוע, שולטות בתחום זה, ותורות רבות הקשורות לחיבור עם העולם הקוסמי, התפתחו משם. 

אחת מתורות עתיקות אלו, היא הפנג שואי, שהתפתחה בסין לפני כ- 6000 שנה, והגיעה לתרבות המערב במאה ה-19, ומאז היא רק מתפתחת יותר ויותר ומגיעה לקהל רחב יותר ויותר של מאמינים ומבצעים.
פנג שואי - חדר שינה

החיים לפי פנג שואי

תורת הפנג שואי, שפירושה מסינית, הוא "רוח ומים", דוגלת ביצירת איזון אנרגטי, טיהור, והזרמת אנרגיה חיובית, דרך סביבת המגורים שלנו, וביתנו. דבר זה מתבצע דרך העיצוב של הבית שלנו, החל מצבע הקירות וכלה במיקום הספה או המיטה. לפי ההמלצות של פנג שואי, מיקום המיטה, הנחת מראות, מיקום חלון או דלת, עלולים להשפיע לטובה או לרעה על  חיינו ועל המרקם האנרגטי שלנו. 

לפי הפנג שואי, יש לתכנן היטב את מיקום הדלת והרהיטים, על מנת לתת לאנרגיות להגיע אלינו, ולא להיחסם בדרך. צבעים, לפי התורה, משפיעים על מצב הרוח שלנו ועל רצונותינו, ולכן יש להקפיד על בחירת צבעים נכונה בסלון, להרמוניה, בחדר השינה, למיניות ואהבה, ופרודוקטיביות בחדר העבודה או במשרד.

עיצוב הבית לפי פנג שואי

על מנת שביתכם יהיה מחוז מלא אנרגיה ורוחניות חיובית, כדאי לשים לב מה תורת הפנג שואי ממליצה לכם לעשות. מבחינת צבעוניות, כדאי לצבוע קירות בבית לפי התחושות וההרגשות שאתם רוצים לחוש בביתכם. למשל, את הקיר בחדר השינה כדאי לצבוע בצבע בגוונים בהירים ורכים, כמו תכלת, ירוק, או כחול, במיוחד בחדרי ילדים, הזקוקים לאנרגית השלווה והרוגע שהצבעים מביאים איתם. אם רוצים אנרגיות קופצניות יותר, ומעוררות, מומלץ דווקא לצבוע את הקירות בצבע אדום או כתום. הצבע הצהוב יתאים לסלון או לחדר העבודה, כצבע הנותן פיתוח שכלי וטוב לחשיבה.

פנג שואי - צבעים אנרגטיים

מיקום הרהיטים לפי הפנג שואי
רוב האנשים ששמעו את המונח פנג שואי, מדמיינים במוחם מיקום של רהיטים ואביזרים, ואכן הם צודקים. אחד התחומים היותר בולטים של הפנג שואי הוא מיקום הרהיטים במיקום נכון אנרגטית, להשפעה חיוביות בתחומי החיים, ואפשרת כניסה של אנרגיות חיוביות לבית או לחדר. 

לדוגמה, בחירת הריהוט בפינת האוכל. לפי העקרונות של פנג שואי, שולחן עגול מקרב לבבות, ומביא איחוד, לעומת שולחן מרובע או שפיצי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה