יום שני, 3 בינואר 2011

טרקטורונים יד שנייה


כידוע, טרקטורונים הם רכב יקר מאוד, שחיוני לכם אם אתם אוהבים הרפתקאות, חיים את השטח, או זקוקים לו למטרות עבודה. מרבית האנשים אינם מסוגלים לממן את ההוצאה הזו, שעולה כמו רכב חדש לכל המשפחה ונאלצים להתפשר. 

אבל לא חייבים לוותר על החלום. יש אופציה נוספת, שכוללת התפשרות קלה אמנם, והיא רכישת טרקטורונים יד שניה. טרקטורונים מיד שנייה עשויים להוזיל משמעותית את הקניה של הטרקטורון, ועם זאת לספק אושר והנאה, בדיוק כאילו רכשתם טרקטורון חדש מהקופסא. אך, גם כשרוכשים טרקטורונים מיד שנייה, כדאי לדעת מספר דברים, על מנת שהרכישה, גם אם היא משתלמת, תהייה מוצלחת.

היכן רוכשים טרקטורונים יד שנייה
הדרך הטובה ביותר לרכוש טרקטורון, היא דרך סוכנות טרקטורונים. בסוכנות טרקטורונים תוכלו להיות בטוחים כי הרכב הנמכר הוא מטופל היטב, ונמכר על ידי בעלי מקצוע, היכולים לתת לכם אינפורמציה מקיפה על הטרקטורון אותו תרצו לרכוש, כמו מצבו לעומת טרקטורון חדש, ומה אפשר או אי אפשר לעשות איתו, ולנסוע איתו. 

תוכלו לברר לפני כמה זמן הטרקטורון נקנה, ולמה הוא שימש את בעליו הקודמים. אופציה נוספת היא רכישת טרקטורון מיד שנייה, דרך אתרים באינטרנט או פרסומים בעיתון, אך לא תוכלו לדעת בוודאות מה מצבו, לפי מה שכתוב באתר או מהבעלים של הטרקטורון, אלא אם תתייעצו עם בעל מקצוע מהימן.

דגשים ברכישת טרקטורונים מיד שנייה
בבואכם לרכוש טרקטורון יד שנייה, יש לשים לב איך הוא נראה מבחינה חיצונית. האם יש שריטות, פגיעות או מראה כללי מוזנח? גם אם הוא נראה חדש ושמור, נסו לברר עם הבעלים הקודמים של הטרקטורון, האם הטרקטורון עבר תיקונים כלשהם, באיזה אזורים נסע (הרריים, סלעים, מישורים), וכמה מאמץ הופעל על עליו. 

טרקטורונים יד שניה

גם אם הטרקטורון נראה טוב, אתם לא יודעים באמת מה מצבו המכאני, וייתכן שתיאלצו לעשות בו תיקונים רבים, שבסופו של דבר, לא ישתלמו לכם כלל. כמו כן, תמיד רצוי להיוועץ עם איש מקצוע, שייתן לכם אישור סופי.

מחירים לטרקטורונים יד שנייה
הגענו לחלק הכי חשוב- המחיר. מהו המחיר המומלץ והממוצע לטרקטורון יד שנייה? מכיוון שטרקטורון יד שנייה עולה פחות ממחצית טרקטורון חדיש, המחירים של טרקטורון יד שנייה הם בהחלט משתלמים, וניתן להשיג מציאות טובות. 

בדקו, מה המחיר של הטרקטורון והדגם אותו הייתם קונים חדש, ועשו השוואה במספר מקומות לאותו דגם מבחינת מחיר ומבחינת טרקטורון, ובדקו מה משתלם לכם ביותר. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה