יום ראשון, 30 בינואר 2011

בקרוב אהבה


כל מה שרציתם לדעת על התוכנית בקרוב אהבה :

כבר ראינו הכול בטלוויזיה. ראינו ריאליטי טראש וראינו ריאליטי איכותי, ראינו אנשים מצילים חיים וראינו שוטרים נלחמים בפושעים ולהיפך. בעידן של היום בו הטלוויזיה תופסת חלק בלתי נפרד מתרבות הצריכה שלנו, קשה מאוד לחדש ולצור תוכנית תמימה, קלילה ומעשירה. 

התוכנית בקרוב אהבה משום מה כן הצליחה לעשות זאת. אולי זו הפשטות שברעיון שלה, אולי אלה הן הדמויות הייחודיות בתוכנית, אולי הקונספט ואולי כולם גם יחד. מה שבטוח הוא – בקרוב אהבה בהחלט מצליחה לצבור קהל מעריצים בלתי מבוטל.

 

על מה מבוססת התוכנית בקרוב אהבה ?

התוכנית בקרוב אהבה מבוססת על חיי האהבה של חמש נשים מפורסמות בישראל. סיגל שחמון, גילי שם טוב, גאיה טראוב, אמירה בוזגלו ומיכל שפירא הן חמש נשים בחיפוש אחר אהבה. הן נמצאות כמו כל הנשים האחרות בסצנת הפנויים פנויות של תל אביב ונלחמות לא פחות קשה כדי למצוא את האחד שיסב להן אושר.

מצד אחד הנושא כבר נטחן מכל הכיוונים וכבר די נמאס להביט על פנויים ופנויות מחפשים אחר אהבה בטלוויזיה. מצד שני, התוכנית כל כך לא יומרנית, כל כך אמיתית, כל כך לא רודפת אחרי עלילות מופרכות שהיא הופכת למוצלחת ושווה לצפייה.
זוהי סדרה דוקומנטארית מוצלחת במיוחד וזאת משום שמדובר בחמש נשים כמו כל האחרות, עם דילמות ושאלות, עם פחדים ועם מגרעות ואחרי התוכנית, עם המון תובנות על עולם הדייטינג הישראלי.

קצת על הדמויות של בקרוב אהבה :

סיגל שחמון נכנסת יפה למשבצת הגרושה פלוס שני הילדים ומחפשת פרק ב' לחיים. אמירה בוזגלו למרות המראה שלה, נכנסת למשבצת המופנמת, גאיה טראוב למשבצת התמימות וחוסר הניסיון, מיכל שפירא חושבת רק דרך הלב והיא מאוד אימפולסיבית וגילי שם טוב היא המתלבטת אשר מנהלת רומן עם המצלמה בעיקר.
כולן משתתפות במעין קבוצת תמיכה, זוהי קבוצת תמיכה מקוונת ולכן אין שום צורך שהן יצאו מהבית כדי להשתתף בה. הן כולם נפגשות באמצעות מצלמות רשת כדי לקבל הוראות מהמדריך שלהן אירי ריקין ולשתף את האחרות ואותו על חוויותיהן השונות. 

אירי מצידו שולח את הבנות לשלל משימות ופרופילים של בחורים כדי למצוא את האחד שלהן. הן חוות את כל התמיכה בצורה מנוכרת לעומת סדרות על אותו קונספט, אך משהו בניכור הזה נראה לנו דווקא מוכר וזאת משום שרוב האנשים כיום מחפשים אהבה באינטרנט. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה