יום שני, 3 בינואר 2011

רייזרים


רייזרים הם כלי רכב פתוחים ומהירים המיועדים לנסיעה בשטח וברחבי הטבע, והם פופולאריים מאוד בקרב נהגי וחובבי אקסטרים ואדרנלין גבוה. ברכבי הרייזרים יכולים לנסוע 3 אנשים, כשהם חגורים, ולכן הם כל כך נהדרים לטיולי משפחות ברחבי הטבע. 

רייזרים הם בטוחים וקלים לתפעול ונסיעה, ולטייל איתם זה תענוג צרוף, לכל הגילאים. ניתן לנסוע ברייזרים כחלק מפעילות חברתית, משפחתית או זוגית במגוון מקומות בארץ, ובשילוב הדרכות טיולים. ישנם אנשים החוששים מפעילויות אלה מחשש לתאונה או אי בטיחות, אך האמת היא שרכבים אלה לא מסוכנים יותר מרכבים רגילים הנוסעים על הכביש. כמו בכל רכב, יש לנקוט משנה זהירות ולנהוג בחוכמה. 
רייזרים

דגמים חדשים של רייזרים
דגמי רכבים יוצאים כמו בכל שנה וכמובן שבתחום זה יש מתחרים, מה שמעלה את רמות הפיתוח והעיצוב לגבהים חדשים, ושיפורים נהדרים לחובבי הנסיעה על הרייזרים. חברת פולאריס היא החברה המובילה בתחום רכבי השטח, והיא לא נחה לרגע, וממשיכה להפתיע את הרוכבים בדגמים חדשים מדיי שנה-שנתיים. 

הדגמים הבולטים והחדשים שיצאו לאחרונה כוללים דגמי רייזרים: פולאריס ארבע על ארבע, פולאריס ריינג'ר אק-פי, ופולאריס ריינג'ר אייץ-די. השיפורים והשינויים הבולטים מתמקדים בהנדסת האנוש המצויינת, והנוחות , שיפורים בשלדת הריינג'ר, מהירות הנעה, ההיגוי, המתלים, וכמובן העיצוב החדשני והבלתי מתפשר, שגורם לנו לחשק לעלות על הריינג'ר ולקרוע איתו את השטח...

טיולי רייזרים בארץ
לא קשה למצוא טיולי רייזרים בארץ, וניתן למצוא אותם בכל האיזורים התיירותיים בארץ, הסובבים הרים, גבעות נחלים או מדבריות. טיולים אלה אורכים בין שעה לארבע שעות, תלוי בזמן שלכם. 

כל הטיולים מלווים במדריך מקצועי ומיומן שיראה לכם את הדרך ויסביר על האיזור בו תטיילו. חלק מהחברות מציעות גם ארוחות בשטח, וללא ספק זו חוויה מרנינה, כייפית ואקסטירימית שתוציא אתכם מהשגרה.

עלויות של טיולי רייזרים
טיולי רייזרים מודרכים עולים בסביבות ה- 160 שקל למבוגר, וכ130 שקלים לילד. ישנן אטרקציות נוספות שניתן להוסיף לטיול הרייזרים כמו טיול רייזרים אקסטרים או ארוחת צהריים בשטח, שמן הסתם יעלו את מחיר הבילוי בעוד כמה עשרות שקלים, אך אין ספק שטיולי רייזרים הם הוצאה משתלמת, שתעשה כיף לכל המשפחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה