יום שבת, 14 ביולי 2012

טיול למקסיקו וגואטמלה


כל מה שרציתם לדעת על טיול למקסיקו וגואטמלה:

אין ספק שיש היום שורה ארוכה מאד של יעדים בחו"ל שאתם יכולים לצאת אליהם. אולם, אם אתם מחפשים יעדים מיוחדים ויוצאי דופן, שיתירו חותם עמוק בלבכם, אין ספק שמדינות מקסיקו וגואטמלה משולמות לטיול העתידי שלכם. מדובר בשתי מדינות חשובות מאד, הממוקמות במרכז אמריקה. מקסיקו גובלת בצפון בארה"ב, ומדרומה לה שוכנת גואטמלה.
מה צריך לדעת לפני שיוצאים לטיול?

קצת על התרבות
אם אתם יוצאים אל טיול למקסיקו וגואטמלה, כדאי לכם לדעת שתושבי מרכז אמריקה ככלל (וגם דרום אמריקה) הם אנשים חמים יותר ולבביים יותר מהמקובל בארץ, ובוודאי על אחת כמה וכמה באירופה וארה"ב. לא נדיר מקרה שבו במהלך טיול למקסיקו וגואטמלה אף תראו אנשים שאינם מכירים אחד את השני, אך נותנים אחד לשני נשיקה על הלחי, שמסמלת אצלנו סוג של מחווה כמו לחיצת יד.

טיול למקסיקו וגואטמלה

מה קורה מבחינה כלכלית?
עבור התייר הישראלי, טיול למקסיקו וגואטמלה יכול להיות זול למדי מבחינת ההוצאות. עם זאת, חשוב להבין כי טיול למקסיקו וגואטמלה לא לוקח אתכן למדינות עניות באופן קיצוני אלא למדינות אליהם מגיעים תיירים רבים. שתי המדינות נחשבות יציבות יחסית מבחינתה כלכלה שלהן, והמשבר הכלכלי העולמי לא פגע בהן. המטבע בגואטמלה נקרא קצאל, בעוד שהמטבע במקסיקו נקרא פשוט פסו מקסיקני.

איפה לבקר?
לעתים אתם תוכלו להתחיל טיול למקסיקו וגואטמלה בתוך מקסיקו, או ליתר דיוק במקסיקו סיטי. עם זאת, יש מקרים שבהם אולי תרצו להתחיל טיול למקסיקו וגואמטלה מהאזור הדרומי יותר - ואז להצפין למקסיקו.  ברוב המקרים, הטיולים לא יתמקדו דווקא בערים הדולות, כי אם במקומות קטנים יותר, שכן בהם אפשר למצוא אתרים יוצאי דופן של שבטים קדומים שהתיישבו באזור. עם זאת, הלינה היא לעתים קרובות בחזרה בערים הגדולות.

אם עשינו לכם חשק...ואתם מעוניינים לברר פרטים נוספים אודות טיולים ליעדים מקסימים אלו, כל שנותר לכם הוא בעצם לפנות אל סוכנות נסיעות מקצועית, המתמחה בטיולים ליעדים אלו. כאן כבר ידאגו לספק לכם שירות אישי, ולשתף אתכם בכל פיסת מידע שעשויה לעניין אתכם לגבי הטיול.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה