יום שבת, 28 ביולי 2012

אחסון אתרים


כיצד ניתן לבצע אחסון אתרים?
על מנת שהאתר שלכם יעלה לאינטרנט, הוא חייב לשבת על שרת שמתאים עבור אחסון אתרים. מהו שרת? מדובר על מחשב חזק מאד, שצריך לעבוד 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, וגם לעבור טיפולים, להיות מגובה כמו שצריך, וכיו"ב. יש כמובן אופציה שיהיה לכם שרת משלכם, אלא שאז אתם צריכים לתחזק אותו, ולהשקיע גם בכוח אדם שיטפל בו. אופציה זו מתאימה רק לחברות גדולות במיוחד, אז מה הרוב עושות?

מעבירים לחברה אחרת
מה שרוב החברות והארגונים בארץ עושים כשהם צריכים אחסון אתרים, זה פשוט לפנות לחברות מקצועיות שמתמחות בכך. יש היום חברות אחסון אתרים שפשוט יציעו לכם לקנות מקום על השרת שלהן. בתמורה אתם מקבלים כמובן משהו שהוא הרבה מעבר לאחסון. אתם מקבלים גם תיבות דוא"ל, וזאת בצמוד לתמיכה טכנית שוטפת, גיבוי עבור האתר שלכם במקרה של נפילת האתר, ועוד שירותים נחוצים רבים.

אחסון אתרים

כמה זה עולה?
המחיר של אחסון אתרים משתנה כמובן לפי השירותים שאתם רוכשים מהחברה, ובראש ובראשונה מהגודל שאותו אתם רוכשים. התשלום עבור אחסון אתרים נעשה לרוב או לפי תמחור חודשי או לפי תמחור שנתי. ברוב המקרים, תחתמו מול החברה לחוזה של 12 או 24 חודשים, שבסיומו אתם יכולים כמובן להמשיך ולהאריך אותו.

ולמי אפשר לפנות?
יש היום חברות רבות בארץ, שיציעו לכם חבילות רבות ומגוונות של אחסון אתרים. אז מי אפשר לבחור? אפשר להשוות בין חוות השרתים השונות, ולחפש עליהן מידע. כמובן שגם מחיר אחסון אתרים הוא שיקול לא קטן, ואפשר להשוות בין חבילות באותו גודל - שיש להם מחירים שונים. זכרו שההתחייבות היא לשנה לפחות, ולכן לא כדאי למהר בבחירת החבילה.

הקפידו לבקש מכל חברת אחסון אתרים הצעת מחיר מפורטת הכוללת בתוכה את כל השירותים וההטבות השונות אשר ניתנים לכם במסגרת התשלום. שימו לב, שיש מקרים בהם החבילה כוללת אלמנטים שאין לכם צורך בהם וחבל לשלם עבורם סתם כך התאימו את החבילה לצורכי האתר שלכם והזמינו מחברת שרתים מנוסה ומוערכת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה