יום ראשון, 15 ביולי 2012

צרפת


ההיסטוריה והגיאוגרפיה של צרפת

מי שעדיין לא ביקר בצרפת וגם מי שכבר עשה זאת לא תמיד מבינים את ההיסטוריה של אחת המדינות המפורסמות באירופה. מלבד האספקט התיירותי של צרפת, אשר מארחת בכל שנה מיליוני אנשים מכל העולם, צרפת היא דוגמא מצוינת להתפתחות של עיר אירופאית אשר תמיד משכה תשומת לב מיוחדת. צרפת אמנם ממוקמת במערב אירופה, אך ברשותה טריטוריות גם ביבשות אחרות. למרות שבעבר עוצמה של צרפת הייתה גדולה יותר, גם כיום נשיאי צרפת הם פקטור מרכזי בהחלטות של האו"ם ושל גורמים בולטים אחרים ביבשת.

גבולות וצורת המדינה

הגבול של צרפת מדרום הוא הים התיכון, כאשר מצפון תוחמים אותה התעלה האנגלית והים הצפוני. צרפת נקראת בפי התושבים המקומיים גם "המשושה", וזאת בשל צורתה הייחודית. ממזרח גובלת צרפת עם שוויץ ואיטליה, וממערב עם האוקיינוס האטלנטי. כפי שניתן לראות, ביקור בצרפת מבטיח אפשרות לנסיעה אל מגוון יעדים אירופיים מבוקשים, בין אם באמצעות טיסות, השכרת רכב או רכבת. 


הפן הפוליטי והדמוקרטי של הצרפתים

צרפת מזוהה בעיקר עם דמוקרטיה. היא נחשבת לרפובליקה דמוקרטית בולטת, אשר את עקרונותיה ניתן למצוא בהצהרת זכויות האדם והאזרח. הצהרה זו היוותה הבסיס להצהרות דמוקרטיות נוספות, כמו אלו הקיימות בארצות הברית ואפילו בישראל. הכלכלה של צרפת היא החמישית בגודלה בעולם ועקב עוצמתה הייתה צרפת אחת המדינות המייסדות של האיחוד האירופי כפי שהוא מוכר כיום.

האוכלוסייה הצרפתית וערים בולטות

בצרפת מתגוררים לא פחות מ-65 מיליון תושבים והיא במקום ה-19 בעולם מבחינת גודל אוכלוסייה. יחד עם זאת, השטחים העצומים של צרפת מונעים צפיפות למרות שרוב האוכלוסייה היא עירונית. מלבד פריז, מרסיי וליון ישנן ערים גדולות נוספות בהן כדאי לבקר כמו בורדו וניס.
אז אם גם אתם רוצים לבלות חופשה קסומה באחד היעדים היפים והמרתקים ביותר שיש בעולם, זה הזמן לפנות אל מספר חברות נסיעות על מנת לקבל הצעות לטיול. בדקו כל הצעה והצעה לגופה, השוו בין ההצעות השונות מכל הבחינות, ורק לאחר שביצעתם בדיקה יסודית תוכלו לבחור את ההצעה האטרקטיבית והמתאימה לכם יותר מכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה