יום ראשון, 15 ביולי 2012

לינה בנגב


לינה בנגב-חוויה ייחודית

מדינת ישראל מציעה לכל תייר, אם ישראלי או תייר מחו"ל, קשת רחבה של אפשרויות נופש בכל אחד מאזוריה. אחת מהאפשרויות המעניינות ביותר היא נופש בדרומה של הארץ – בנגב. שמיים נמוכים, כוכבים זוהרים ואין סוף אטרקציות הם חלק מן הדברים שמציע הנגב באופן מפתיע, כיוון שרבים נוטים לחשוב עליו כשומם. בפועל הוא שוקק חיים, פעילויות, נוף מרהיב, ואין ספור חידושים ועניין לכל גיל. לינה בנגב עם טיול וחופשה, היא דרך נהדרת להכרת ארצינו, וחבל מרתק ביופיו שמותיר טעם של עוד בסיום הנופש.

לינה בנגב- הפתעות המדבר

הנגב מפתיע וטומן בחובו מגוון של פעילויות, אתגריות, ואחרות, המתאימות לכולם. רבים חולפים על פניו בדרך לאילת, ולא מודעים ליחוד של המקום, ליופיו ולאיכותו.
האטרקציות האתגריות שמציע הנגב הן רבות, וכוללות טיולי ג'יפים וטרקטורונים, רכיבה על גמלים, צניחה חופשית וסנפלינג, סיורים רגליים מאתגרים, רכיבה על סוסים ומה לא. הנגב הוא המקום המושלם לפעילויות אתגריות, בשל המבנה המיוחד שלו, והקרקע, המושלמת לנסיעות אתגריות.


לינה בנגב- לא רק אתגרים

האירוח המדברי הוא אולי גולת הכותרת של כל ביקור וכל לינה בנגב. אירוח זה הוא חווייתי מאד, ושונה מכ סוג לינה בכל מקום אחר בארץ. אולי זה האוויר המבושם, קסם המדבר, רחשי הלילה ומה לא, המאפשרים העמקה והעצמה של כל החושים, וחוויה באמת שונה. אירוח מדברי מתאפשר באמצעות לינה בנגב, באוהל, בבקתה, או באמצעים אחרים, בהם ניתן ליהנות מקסם המדבר, בשילוב עם חיבור אל המדבר, טיפולי ספא מרגיעים, ולעתים גם סדנאות ברוח המדבר השלווה והמרגיעה.

לינה בנגב- אהבה חדשה

גם ילדים ימצאו את מקומם בנגב, בין ביקור בחוות מעניינות כמו חוות האנטילופות בכביש העברה, חוות לגידול צאן עם מחלבה להפקת גבינות עיזים, חוות לגידול תבלינים, רכיבה על גמלים וסומים, ועוד הרבה דברים טובים, ביניהם גם סיור רגלי וחיפוש פרחים וציפורים. לזוגות מציע הנגב אווירה רומנטית במיוחד, קסומה ומרגשת, והשקיעות בנגב הן דבר שהציניקן הגדול מכולם לא יצליח לעמוד בפניהן. במילים האחרות הנגב מחכה לכם – תבואו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה