יום שני, 23 ביולי 2012

פירוש חלומות



מסרים מהתת מודע

אחד התחומים המרתקים ביותר בעולם המיסטיקה הוא ללא ספק התחום של פירוש חלומות. כמה פעמים התעוררתם בבוקר ואמרתם לסובבים אתכם: "אתם לא מאמינים איזה חלום חלמתי!" זה יכול להיות היה חלום עצוב, מפחיד, מוזר, מסתורי או מצחיק, אבל העובדה היא שזכרתם אותו ולא יכולתם להתעלם ממנו גם אם ממש ניסיתם. לא מעט אנשים מתעלמים מהחלומות שחלמו בלילה וחבל! לחלומות שאנו חולמים בלילה יש משמעות רבה. החלומות שנחלום יבטאו לרוב את כל מה שאנחנו מדחיקים ומפחדים לדבר או להתמודד איתו בחי היום-יום. את כל הפחדים, החששות והבעיות אנחנו מעבירים לתת מודע שלנו, שלא עושה לנו הנחות ופולט את כל המידע הזה בלילה בצורה של חלומות.

פירוש חלומות
פירוש חלומות

כל פרט חשוב


אחד הדברים החשובים ביותר שיעזור לכל פותר חלומות לפרש את החלום שלכם בצורה הטובה ביותר הוא פירוט מדויק ככל הניתן של החלום. ממש כמו שקופירייטרים ואנשי קריאייטיב שמים מחברת ליד המיטה למקרה שיתעוררו עם רעיון מבריק, גם עליכם להכין מבעוד מועד מחברת ועט על מנת שתוכלו לרשום את פרטי החלום. כאשר אתם מתחילים לכתוב נסו להתמקד בפרטים, מי היו הדמויות, האם אתם מכירים אותן, האם הדמויות המוכרות לכם הופיעו כמו שהן במציאות או בצורה שונה ועוד. ככל שתצליחו לכתוב יותר פרטים, כך לפותר החלומות יהיה קל יותר להרכיב את התמונה המלאה.

היית או חלמת חלום  

 
על מנת שהחלומות שתחלמו בלילה לא יישארו בגדר חלום בלבד, מומלץ לפנות לפותר חלומות.  הרי החלום שתחלמו לא יגיע עם הפיתרון שלו ולכן יש לגשת למומחה בתחום. יש כיום עשרות רבות של מפרשי חלומות, שמחכים שתבואו אליהם עם החלומות שלכם. חשוב להבין שפירוש חלומות אינו משחק ילדים ולכן אי אפשר להשתעשע בזה או לטעות. פירוש חלומות הוא עסק רציני ומקצועי למדי. ככל שפותר החלומות בעל ניסיון רב כך יהיה לו קל ומהר יותר לפרש את החלום שלכם. כעת כל שנותר לכם זה להכין מחברת ועט, להניח אותם ליד המיטה וללכת לישון. קדימה, לחלום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה