יום שני, 2 ביולי 2012

אינדקס עסקים


אינדקס עסקים ממוקדים
הדרך האפקטיבית כיום להגיע לחשיפת העסק שלכם ליותר ויותר קהלים פוטנציאלים היא ללא כל צל ספק מדיית רשת האינטרנט. ברשת ניתן לפרסם את האתר בכל מיני דרכים שונות ובעלויות הנמוכות בהרבה מכל עלות של פרסום בכל מדיה אחרת.
הרבה אנשים שואלים לעיתים, למה לי לחפש בעל מקצוע באתר שמפרסם בתי מלון? ולמה לי לחפש חנות פרחים ברעננה באתר שמקדם רואי חשבון או מנהלי חשבונות? למרות שהעולם שלנו הולך ונהיה יותר ויותר גלובלי זה לא אומר שצריך לאכול במסעדה אחת את כל סוגי המאכלים. יש מסעדות סיניות ויש מסעדות איטלקיות ויש מסעדות רומניות, ולא תחשוב להזמין עוף סצ'ואן במסעדה פרסית. כך גם אינדקס עסקים ממוקד פועל.
אינדקס עסקים ממוקד – להגדלת ציפיות
כשאתם מפרסמים באינדקס עסקים ממוקד אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מפרסמים במקום הנכון עבור העסק שלכם. אם אתם בעלי צימרים בגליל פרסמו באינדקס עסקים של הצפון הקשור לתיירות ונופש ולא באינדקס עסקים כלל ארצי שמתמקד בחנויות בתל אביב. כשאתם מפרסמים באינדקס עסקים ממוקד אתם מגדילים את הציפיות של הלקוחות שלכם כי אתם נתפשים כבעלי עסק רציניים וממוקדים.
אינדקס עסקים ממוקד – פרסום חינם
אינדקס עסקים ממוקד מאפשר לכם פרסום חינם של העסק שלכם לפי קטגוריות ותחומי עיסוק ספציפיים והעסק שלכם מקודם גם במנועי חיפוש שונים כולל מנוע החיפוש נשל גוגל. הדבר נעשה על ידי הקישוריות שאתם שותלים באינדקס במקומות שנראים לכם רלוונטים לעסק שלכם. כך שאם אתם בעלי צימרים בצפון תרצו שיכירו אתכם גם אלה שמחפשים טיולי ג'יפים בצפון או מי שמחפש מסעדה חלבית בצפון.
קידום חינם בגוגל
ככל שהקישורים שלכם יהיו נפוצים יותר מנוע החיפוש של גוגל יקדם אתכם יותר לעבר עמוד החיפוש הראשון שלו. כך גם לגבי מאמרים שתפרסמו באינדקס עסקים ובהם תשתלו מילות מפתח ומילות חיפוש הקשורות לעסק שלכם. בקיצור, הפרסום באינדקס עסקים אינו עולה כסף אך הוא מביא לכם קידום נטו בגוגל.
אינדקס עסקים ממוקד הוא הדרך שלכם להזניק את העסק שלכם בכל הכיוונים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה