יום חמישי, 27 במרץ 2014

לופטים



הבדלים בין לופטים ברחבי הארץ
לופט הוא מתחם בו ניתן לקיים אירועי חברה, אירועים פרטיים, מסיבות וכן הלאה. יש לופטים המפוזרים בכל רחבי הארץ בהתאם לצרכים ולהעדפות של המבקרים. אף על פי כן, השוואה בין סוגי מתחמי בילויים מן הסוג הזה מעלה הבדלים משמעותיים בין האיזורים השונים. כך לדוגמא ניתן לבדוק מה מאפיין לופטים הנמצאים באיזור מרכזי כמו תל אביב או גוש דן, לבין מתחמים דומים בדרום או בצפון.

ראשית, מתחמי בילויים במרכז מושכרים במחירים גבוהים יותר ממתחמים דומים בפריפריה. הסיבה לכך קשורה אל עיקרון של ביקוש והיצע: ככל שהביקוש עבור המתחם עולה, כך המחיר גדל. שנית, מתחמי הבילויים במרכז מהווים אטרקציה תיירותית. יש הרבה בני נוער, צעירים, חיילים משוחררים וגם מבוגרים המגיעים לבילוי בתל אביב. מהבחינה הזו ההבדל אינו נובע מהמיקום הגיאוגרפי של המתחם, אך אי אפשר להתעלם מהפופולאריות של לופטים בתל אביב. 



טיפים לבחירת לופט
חשוב להכיר את ההבדלים בין איזורים ומתחמי בילוי שונים בארץ על מנת למצוא את הלופט המתאים ביותר עבור האירוע. מי שרוצה לקיים אירוע באיזור הצפון עבור אורחים מהמרכז צריך לדאוג לשירותי הסעות, לינה וכן הלאה. מנגד, קיום אירועים במקום הנמצא בקרבת איזור המגורים של האורחים נחשב נוח יותר. לפיכך, עדיף לברר לגבי הבדלים בין מתחמי אירועים בארץ ורק לאחר מכן לבדוק את ההיצע. 

לופטים מובחנים אחד מהשני גם על פי פרמטרים כמו אבזור ומתקנים. לא בכל מתחמי הבילוי יש שולחנות סנוקר, ג'קוזי, בריכות ספא וכדומה. מי שמעוניין להפיק אירוע בלתי נשכח צריך לבדוק את האבזור והמתקנים ולהשתמש בנתונים הללו לצורך השוואה. בסופו של דבר, המטרה של לופטים היא להציע למבלים את התנאים האופטימאליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה