יום שלישי, 4 במרץ 2014

אמבטיונים



טיפים לרכישת אמבטיונים
בראש ובראשונה יש לבדוק את גודל חדר הרחצה והמיקום בו רוצים להתקין את האמבטיון. המידה ויש אמבטיה יש לבדוק האם רוצים להתקין עליה את האמבטיון. כצעד שני יש לבדוק את המרחב ולמדוד את השטח המיועד, מה שעדיף להיעשות בידי איש מקצוע. 

אמבטיונים לילדים
במידה וגרים בבית ילדים, אמבטיונים הם הפיתרון האידיאלי. אין להתפשר על איכות ולבדוק בחברה המשווקת אמבטיונים מאילו חומרים הם עשויים והאם הם עומדים בתקן של מכון התקנים. יש לבחור דלתות מפלסטיק כאשר מדובר באמבטיון לילדים או מזכוכית מחוסמת, חזקה ועמידה. במידה ונבחרה זכוכית יש לדאוג שעובייה יהיה בין 6-8 מ"מ. כמו כן, דלתות של אמבטיונים חייבות להיפתח לשני הכיוונים בעיקר כשמדובר בילדים כי דלתות שאינן נפתחות לשני הצדדים אינן בטיחותיות ויכולות להוות סכנה. 



אמבטיונים לקשישים
בנוסף, באמבטיונים חשוב שיהיו ידיות גדולות לאחיזה נוחה כדי שיהיה קל להיכנס ולצאת מהם בעיקר לאוכלוסיית הקשישים. ידיות אלו מונעות החלקה ומאפשרות כניסה בטוחה לאמבטיון. במידה וקמים מאמבטיה חמה והראש מעט מסוחרר ניתן גם להישען עליהם. לפיכך, הבטיחות היא מעל הכול ויש לדאוג לכך. מסיבה זו יש לרכוש את האמבטיונים מחברה אמינה המייצרת אותם לפי התקן ולדאוג לקבל ייעוץ מאנשי החברה המקצועיים לגבי הבחירה של האמבטיונים. וכמו כן לקבל אחריות לאורך שנים במקרה של שברים ונזקים אחרים.

עיצוב הדלתות
דלתות אמבטיונים העשויות מזכוכית יכולות להיות שקופות, עם פסים, מפורזלות, מגרניט ובעיצובים אחרים. ישנם גם אמבטיונים עם מחיצות זכוכית ללא דלתות שמעניקים פרטיות ויש להיזהר לא להיתקל בהם. בנוסף אמבטיונים מסוימים מגיעים עם מתלה למגבות כמו בבתי מלון. כאשר מתקינים את האמבטיון ניתן להתקין גם אורות מיוחדים ומוסיקה כדי לקבל אווירה רומנטית וייחודית.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה