יום שלישי, 4 במרץ 2014

חלקי חילוף למשאיות



 כל מה שיש לדעת על חלקי חילוף למשאיות
משאיות משמשות להעברת מטענים וסחורות מכל הסוגים ומכל הגדלים ומכל מקום לכל מקום. משאיות הן כלי רכב העובדים בצורה מאומצת כל הזמן על מנת לנצל אותן כראוי מבחינה כלכלית. משאית היא כלי עבודה ולרבים היא עסק של ממש. יש משאיות קלות לחלוקת סחורות בין חנויות ויש משאיות המסוגלות להוביל מטעני ענק. כך או כך כל משאית מגיעה לרגע שהיא זקוקה לחלקי חילוף ולתיקונים מסוגים שונים.
חלקי חילוף למשאיות בקטגוריות שונות
המשאית מורכבת משלושה חלקים עיקריים: קבינה, מרכב וארגז. לכל אחד מחלקים אלה יש חלקי חילוף למשאיות, כאשר הנפוצים ביותר הם חלקי החילוף המכאניים, צמיגים, מעצורים וכדומה.
·         הקבינה – חלק זה כולל את תא הנהג על חלקיו השונים החשמליים, האלקטרוניים והמכאניים, חלקי הפלסטיק השונים וכדומה.
·         המרכב – חלק זה כולל את תא המנוע, מיכלי הדלק והשלדה
·         הארגז או התקן המשא – חלק זה כולל את פלטפורמת העמסה, הארגז או את הנגרר.


כיצד לרכוש חלקי חילוף למשאיות
מכיוון שמשאיות הן כלי עבודה הן דורשות טיפולים אינטנסיביים יותר והחלפת חלקים בתדירות גדולה יותר. יש לזכור כי משאית היא כלי רכב כבד עד כבד מאד וכאשר היא מעורבת בתאונה התוצאות יכולה להיות קטלניות ביותר. זו הסיבה שיש לשמור על תקינות הרכב בכל עת ולהיות כל הזמן קשובים לצרכים של המשאית. חלקי חילוף למשאיות הם הלב של טיפולים אלה ובכל מקרה מומלץ לרכוש חלקי חילוף מקוריים של היצרן ולא לקחת סיכונים עם חלקי חילוף זולים. בעלי המוסכים מציעים ללקוחות שלהם חלקי חילוף למשאיות בשלוש רמות: מקוריים, תחליפיים או מחודשים. באופן כללי מומלץ לרכוש חלקי חילוף מקוריים, אבל יש מקרים שבהם ניתן לרכוש תחליפיים ואפילו מחודשים, והדבר תלוי בסוג החלק וייעודו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה