יום ראשון, 20 ביולי 2014

ספרד עם ילדים

מחפשים אחר יעד אידיאלי לטיול עם הילדים? כדאי שתקחו בחשבון את ספרד. ספרד עם ילדים זוהי חוויה מרגשת, מאחדת ונינוחה לכל המשפחה. שלא כמו יעדים מאתגרים, ספרד עם ילדים יכולה להיות שילוב של חופשה משפחתית רגועה לצד חוויות מסעירות המתאימות לכולם. ישנן משפחות אשר מעדיפות לטייל בנופי הטבע של ספרד וישנן שיעדיפו לטייל בערים של ספרד אשר מציעות שלל חוויות לכל המשפחה.

ספרד עם ילדים בערים
אם ברצונכם לטוס לספרד, דעו לכם שהערים ידידותיות מאד לילדים, עד כדי כך שתגלו בה אטרקציות רבות שהן אפילו ללא תשלום. משפחות רבות אשר טסות לספרד ומעוניינות בטיול בעיר, מגלות את ברצלונה ואת מדריד, אלו שתי ערים אטרקטיביות לכל המשפחה.



ברצלונה
מבין הערים המתאימות לטיול בתוך ספרד עם ילדים תוכלו לעבור בברצלונה שיש בה את קניון מרמגנום הידוע גם בשל האקווריום המפורסם שבו, תוכלו להנות משיט משפחתי באזור הנמל של ברצלונה ולעלות ברכבל אשר יוביל אתכם לעבר גבעת מונז'ואיק היפיפיה. לאחר שתעלו ברכבל, שהוא בעצמו אטרקציה לילדים, תמשיכו לטייל באזור הגבעה המרשימה. ההתניידות בברצלונה תהיה במטרו או באוטובוסים, אלו הם שני אמצעי תחבורה ידידותיים וזולים והופכים את ספרד עם ילדים לחוויה מהנה.

מדריד

מדריד היא עיר נפלאה למטיילים בכלל ולמטיילי ספרד עם ילדים היא מציעה מגוון של אטרקציות כשבניהן פארק השעשועים של מדריד בו יש מגלשות מים, לונה פארק ואזורים רגועים להתרווח. עוד במדריד ישנו גן חיות בו מתקיימות פעמיים ביום הופעות של דולפינים, בעיר שלל מוזיאונים המתאימים לילדים כשבניהם המוזיאון הלאומי למדע, מוזיאון השעווה ומוזיאון הרכבת שמציג את ההיסטוריה של הרכבות בספרד. כמו כן במדריד נמצא פארק השעשועים של וורנר בראדרס בו ניתן להתחבר לעולם הסרטים המצויירים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה