יום רביעי, 30 ביולי 2014

וילות בצפון מחירים

כל המשפחה רוצה לצאת לחופשה ועוד להישאר עם כסף בכיסים, מה עושים? איזה פתרון יש שיהיה גם יעיל וחסכוני ושמאגד בתוכו חופשה מהנה, באזור טבע ירוק? התשובה כמובן היא השכרת וילות בצפון עם מחירים נאים לכל כיס מכיוון שעלות הוילה מתחלקת בין כל המשתתפים.

קונספט נולד
קונספט של וילות בצפון נולד מתוך הצורך של התייר הישראלי לבלות לעיתים בחיק המשפחה מחוץ לאזור המגורים הקבוע והמוכר. אפשרות של השכרת וילון בצפון היא תשובה מעולה לחופשה מהנה עם כל המשפחה המאוחדת באזור ירוק ושופע הרחק מרעש המכוניות והפיח באוויר. השאלה שהרוב מבררים היא על וילות בצפון מחירים אך רבים רוצים גם לדעת מה יש בכל וילה.



מה בוילה
באזור הצפון ניתן למצוא שפע של וילות שרק מחכות שתבואו. וילות בצפון יכולות להכיל עד 50 איש ומספר החדרים משתנה בהתאם להזמנה ולכמות האנשים שמגיעה. בוילות אפשר למצוא פינות ברביקיו, ג'קוזי מפנק, בריכות מקורות בחורף אשר בקיץ הן נפתחות, פינות גן מוריקות, ערסלים מפנקים, מטבח מאובזר ומוכן לעבודה, סלון מפנק ולצד זה מגוון אטרקציות עבור כל אחד ואחד, מסעדות בשפע ונוף אין סופי. כאשר מבררים על וילות בצפון מחירים חשוב לברר גם מה אתם מקבלים.

וילות בצפון מחירים זולים מצימר
וילות בצפון מחירים בהתאם. המחיר לוילה נקבע לפי מספר החדרים ומספר המוזמנים, המחיר משתנה גם בהתאם למה שיש לוילה להציע ולמיקום שלה, לכן חשוב לעשות סקר מחירים ולדבר עם המשכירים. לעיתים יש מבצעים של הדקה התשעים וכדאי ורצוי לנצל אותם כי המחיר של לפני שבוע יכול לרדת פלאים יומיים לפני היציאה לחופשה, כאשר רוצים לברר על וילות בצפון מחירים כדאי לשים לב גם לפרטים הקטנים כמו חופשה ברגע האחרון או חופשה בסוף השבוע.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה