יום ראשון, 20 ביולי 2014

מקלחונים לחווית רחצה מושלמת



הרחצה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה היום יומית. אם בעבר הלא כל כך רחוק היו מתקלחים פעם ביומיים או יותר מכך, היום נהוג להתקלח לפחות פעם ביום. הרחצה מקורה כמובן בצורך היגייני ושמירה על הבריאות, אבל עבור רבים מדובר על רגעים של התרעננות וכיף שמרגיע. ישנם סוגים רבים של מקלחונים בכל חנות סניטריה ובחירת המקלחון המתאים לבית היא עניין של טעם אישי, עיצוב המקובל על בני הבית ושיקול נוסף בבחירה הוא גודלו של חלל הרחצה הקיים או הצפוי להיבנות.

בחירת גודל המקלחון
ישנם סוגים רבים של מקלחונים וגם גדלים שונים. חלק מהמקלחונים נועדו לשמש חדרי מקלחת קטנים ואלו לרוב מקלחונים פינתיים עם דלתות מעוגלות שחוסכות במקום של החלל. ישנם מקלחונים חזיתיים אותם ניתן לשלב שלא בפינת החלל ולבחור בין דלתות הזזה לצדדים או דלתות הפונות למרכז החדר וכמו כן ישנם מקלחונים זוגיים שהם גדולים באופן משמעותי ומתאימים לחדרי אמבט גדולים יחסית.




חוויה זוגית ולא רק
בחירת מקלחונים היא בחירה המשלבת בין התחשבות החלל בו הם יונחו, הטעם אישי וחווית רחצה הרצויה. רבים בוחרים לשים מקלחון זוגי בחדר הרחצה בשל גודלו ולא רק בשביל חווית רחצה זוגית. מקלחון רחב מתאים כאמור לחדרי רחצה גדולים והוא מאפשר הנאה רבה כולל יכולת לזוז בתוך המקלחון מבלי לחוש דחיסות. כמובן, מקלחת משותפת היא חוויה זוגית נפלאה ואם חדר הרחצה יכול להכיל מקלחון גדול מומלץ מאד לשקול את החוויה. 

להתקלח בנוחות
מקלחת אינה רק ניקוי הגוף, זוהי חוויה מפנקת ומרעננת ומקלחון טוב, מעוצב ורחב יכול להעצים את החוויה. במידה והחלל מאפשר זאת, מקלחון זוגי יהיה מרחב מושלם להתרעננות, במיוחד לפתיחת הבוקר או בסיום יום עבודה מעייף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה