יום רביעי, 30 ביולי 2014

מקומות לחתונה קטנה- מה חשוב לדעת

מחפשים מקומות לחתונה קטנה? לפני שתחפשו אחר המקום המושלם כדאי שתקחו בחשבון מספר גורמים שיכולים להיות חלק בלתי נפרד מהחיפוש אחר מקומות לחתונה קטנה. בין היתר עליכם לקחת בחשבון כי לא כל מקום עונה על ההגדרה של מקום לקיום חתונה קטנה, מעבר לכך תצטרכו להחליט על תקציב מוגדר לחתונה ולבסוף כמו בכל חתונה להוסיף לה את הטאץ' היחודי שלכם.

מקומות לחתונה קטנה
לא כל מקום של חתונה מתאים לקיום חתונה קטנה. ישנם אולמות וגני אירועים אשר מתנים את קיום החתונה או האירוע במינימום מוזמנים. לעיתים המקומות הללו יסכימו לארח חתונה קטנה אך זאת בתנאי שתשלמו יותר כסף על החתונה עצמה. כמובן, ישנו הבדל בין חתונה קטנה וגדולה וקיום חתונה קטנה במקום של חתונה גדולה יכול להוביל אתכם להוצאות מיותרות.



תקציב חתונה קטנה
כאשר מתכננים כל חתונה יש לעשות לה תקציב וכך גם בחתונה קטנה. מקומות לחתונה קטנה גובים תשלום על המקום ועל הקייטרינג ובוודאי אם תרצו תוספות לאירוע שלכם יהיה לכך תשלום נוסף. נוסף למקום יש לתקצב את הביגוד, הצלמים, סלון הכלות כל מה שתשלמו בכל מקרה, רק שהפעם יהיו לכם פחות אורחים שיכסו את האירוע. כאשר מתכננים חתונה קטנה חשוב מאד לשמור על מסגרת התקציב ואף לשתף את המקום בכל שאלה שעולה.

להוסיף את הייחודיות שלכם
כאשר עושים חתונה קטנה מגיעים אליה האורחים הקרובים ביותר לחתן ולכלה וזה המקום להכניס את הייחודיות שלכם. מקומות לחתונה קטנה יוכלו לעזור לכם לשלב בחתונה שלכם את האלמנטים שחשובים לכם כמו למשל לשלב סרטון עליכם במהלך האירוע. כשמחפשים את המקום לחתונה המושלמת, חשוב לדעת כי הוא מעמיד לרשותכם את כל מה שיעזור לכם להגשים את החלום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה