יום רביעי, 30 ביולי 2014

נוטריון בנס ציונה

כמו כל נוטריון, גם נוטריון בנס ציונה הוא נוטריון אשר מחזיק בעבר של לפחות 10 שנות עבודה כעורך דין ללא כל עבר פלילי או עבירות המטילות קלון וכן עליו להיות בעל הסמכה מיוחדת שמאשרת את עבודתו כנוטריון. נוטריון בנס ציונה יכול לתת שירות לתושבי נס ציונה וסביבתה הזקוקים לעזרתו ובאותה מידה יכול לתת שירות לאזרחים אשר מגיעים מרחוק וזקוקים לשירותים השונים אותם הוא יכול לתת.

שירותי הנוטריון
כעיקרון נוטריון בנס ציונה יכול כמו כל נוטריון לאשר, לאמת ולערוך מסמכים. כאשר יש צורך במסמך אשר המקור שלו צריך אישור או לחילופין ישנו העתק של מסמך אשר צריך שיהיה לו תוקף משפטי, נוטריון בנס ציונה יוכל לאמת אותה כך שיהיה תקף בבית משפט או במוסדות שונים.



מוסדות הדורשים אישור נוטריון
את אישור הנוטריון למסמכים מקוריים או העתקים ידרשו מוסדות שונים. בין היתר יכולים האזרחים להזדקק לאישור נוטריוני עבור מסמכים בנקאיים, חוזים שונים אשר נחתמו או עבור מסמכים שצריכים להגיע אל מעבר לים כמו למשל מוסדות לימוד שונים אשר מבקשים אישור ללימודים קודמים, מקומות עבודה או מוסדות אשר מחתנים זוגות מעבר לים יבקשו אישור נוטריון עבור מסמכי הלימוד או מסמכי רווקות של העתידים להינשא.

חתימת הנוטריון

נוטריון בנס ציונה יכול לאשר מסמכים משפטיים שונים כשאלו עונים על הגדרות החוק וכשהוא מזהה את הבעלים של המסמך כמקושר אליו. חתימת הנוטריון היא חתימה מתכתית אדומה עליה רשום "נוטריון" בשפה העברית או אנגלית או צרפתית והיא משמשת למסמכים רבים ותקפה גם במדינות שמעבר לים. חתימת הנוטריון אינה זהה לחתימה של עורך הדין וישנם מוסדות שונים בארץ או בחו"ל שלא יסתפקו באישורו של עורך דין על המסמכים ויבקשו את חתימתו של הנוטריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה