יום שבת, 25 במאי 2013

טיול בברצלונה



אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לבילוי בחו"ל יחד עם בן או בת הזוג שלכם, אין עוררין על כך כי טיול בברצלונה תוכל לתת לכם מענה יוצא מן הכלל לחופשה חלומית ורומנטית במיוחד.
בשנים האחרונות הפכה ברצלונה לאטרקציה גדולה לזוגות צעירים המבלים את חופשת ירח הדבש שלהם בעיר. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא שוכנת בחלק הקטאלוני של ספרד ונחשבת לבירת הים התיכון. בברצלונה מתגוררים כ 1.6 מליון תושבים ומספר דומה מתגורר בסביבות העיר. ברצלונה משמשת כנמלה העיקרי של ספרד בים התיכון וניתן לצאת ממנו לקרוזים נהדרים במערב הים התיכון. טיול בברצלונה ייקח אתכם לאחת מהערים היפות כיום באירופה שהארכיטקטורה שלה מוכרת בעולם כולו.
ארכיטקטורה בברצלונה
ברצלונה בנוייה משדרות רחבות ומכיכרות גדולות שסביבן תוכלו למצאו בתי קפה ומסעדות מקסימות. השדרה המרכזית עולה מהנמל ועד למרכז העיר ובעיר יש רובע עתיק עם בניינים מימי הביניים ורחובות כמו בסיפורי האגדות. הארכיטקט הנודע גאודי קבע את מקום מגוריו בעיר בתחיחלת המאה הקודמת ובעיר מספר בניינים שתכנן ובנה ובראשם כנסיית המשפחה שעדיין עומדת בבנייתה על פי הוראותיו שהלך לעולמו לפני הרבה שנים.


חבילות נופש בברצלונה
טיול בברצלונה מתחיל ברכישת חבילות נופש שכוללות טיסה ומלון בעיר עם אפשרות לשכירת רכב לטיולים מחוץ לעיר. מאד מומלץ לצאת גם מחוץ לעיר ולהגיע להרי הפירינאים הסמוכים. בהרים אלה ניתן למצוא כפרים ציוריים ואטרקציות רבות מסוג טיולים רגליים או על אופניים, רכיבה על סוסים, שייט רפטינג בנהרות וכיוצא באלה. בנוסף ניתן ללון בהרים אלה ללילה או שניים וליהנות מטיול באחד מהמקומות פראיים האחרונים שבאירופה.
אטרקציות ברצלונה
מעבר לארכיטקטורה המדהימה של העיר יש במקום מספר מוזיאונים ובינהם מוזיאון ליצירותיו של פיקאסו וכן מוזיאון לתולדות העם הקאטלוני ושפע של גנים ציבוריים גדולים המאפשרים טיולים רומנטיים לאור הירח. אחד מאיזורי הבילוןי המתפתחים כיום בברצלונה הוא האיזור הסמוך לנמל המכונה דיאגונל מאר ובו מספר רב של מקומות בילוי ואוכל. בעיר מתקיימים אירועי תרבות וקונצרטים רבים ומומלץ להתעדכן אודותיהם לפני היציאה מהארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה