יום שבת, 25 במאי 2013

מרכזיות IP לעסקים



מה הן מרכזיות IP?
אין עוררין על כך כי מרכזיות איכותיות מיועדות לבתי עסק אשר מחויבים לספק מענה טלפוני ברמה גבוהה עבור קהל הלקוחות שפונה אליהם וכמובן גם הספקים ואנשי המקצוע השונים הרלבנטים עבורם. הפעם בחרנו להציג את מרכזיית IP. זו היא טלפניה אשר פועלת על גבי רשתות IP. טכנולוגיה חדישה זו מאפשרת להעביר ולקבל שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט במקום בקווי הטלפון הרגילים. השמע המתקבל במרכזיית IP מומר לביטים דיגיטליים על ידי מקודד מיוחד, המקודד דוחס את השמע, וכך נוצר חסכון רב ברוחב הפס. המקודד המיוחד מחלק את השמע הרציף למקטעים, וכך ניתן לשלוח כל מקטע כזה לכל מקום בארץ ובעולם.

מדוע יש צורך במרכזיות IP?
עסקים רבים שואלים עצמם מדוע אין די במרכזיה רגילה, ויש צורך לבצע שינוי ולעבוד למרכזיות IP? הנה מספר סיבות חשובות:
·         חסכון בעלות התקנה ותפעול: השימוש ברשת האינטרנט מובילה להוזלה משמעותית בעלויות הנדרשות לצורך הקמה ותפעול של מרכזיות אלו.
·         חסכון בהוצאות: עסקים רבים זקוקים לשיחות על בסיס קבוע עם סניפים או משתפי פעולה בחו"ל. מרכזיות IP מאפשרות הוזלה משמעותית בשיחות לחו"ל, והוצאות פחותות על תקשורת.


פרמטרים חשובים שיש לבדוק לפני שרוכשים מרכזיה
בבואכם לרכוש מרכזיות IP חשוב מאוד לבדוק מספר פרמטרים:
·         ראשית, חשוב מאוד לקבוע את היקף השלוחות הפנימיות והחיצוניות שיוקמו במרכזיה.
·         שנית, חשוב מאוד לבדוק את רמת השירות הנדרשת בנוגע לתפעול של המרכזיה. אם אין צורך בשירות צמוד ניתן לרכוש מרכזיות אלו בליסינג.
·         לבסוף, חשוב מאוד לבדוק את רמת ההגנות והגיבויים הנדרשים למרכזיה, המחיר הוא כתלות ברמת ההגנה המבוקשת.

כיצד לבחור מרכזיה טובה לעסק?
ישנם חברות רבות המספקות מרכזיות IP באופנים ובמחירים שונים. על מנת לבחור את המרכזיה שתשרת את העסק נאמנה היא לקבוע ראשית האם יש צורך במרכזיה פיזית בעסק, או שמא ניתן לרכוש מרכזיה כזו במיקור חוץ.
נוסף על כך, חשוב מאוד לבדוק כי החברה ממנה מעוניינים לרכוש את המרכזיה היא אמינה, ומעניקה שירותי הסברה ותיקון בעת הצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה