יום שבת, 25 במאי 2013

עסקים למכירה



כך תעמידו עסקים למכירה בצורה טובה
אם אתם מעוניינים למכור את העסק שלכם, ולא חשוב כלל וכלל מה הוא התחום בו אתם עוסקים ומה היא הסיבה למכירתו של אותו עסק, אתם בוודאי מודעים לכך כי מדובר על תהליך מורכב למדי ללא כל צל של ספק. העמדה של עסקים למכירה היא מאתגרת ביותר, ככל שהעסק עצמו הוא יותר גדול ומסועף מטבע הדברים. בעוד שקל יחסית למכור עסק כזה אשר אין לו עובדים, הרי שמכירה של עסק שיש לו מספר דרגי ניהול ועוד מספר גבוה של עובדים, צריכה ללא כל עוררין להתבצע בזהירות המירבית עד כמה שניתן, על מנת שניתן יהיה למקסם את כל תנאי העסקה. אז איך מבצעים עסקים למכירה בצורה נכונה ובטוחה?

למדר את המידע
בעוד שאתם צריכים לספק כמה שיותר מידע על עסקים למכירה לקונים הפוטנציאליים, הרי שבתוך העסק כדאי בשלבים הראשונים לשמור על מידור. אפשר ורצוי לשתף כמובן את ההנהלה הבכירה בתהליך, אולם יש לדאוג ולהיות בטוחים שהמידע לא יזלוג כלפי מטה. יש לזכור כי העובדים יכולים להתמרד כנגד ההחלטה ואף למנוע אותה. לכן, הודיעו שהעסק נמכר רק לאחר שהחוזה עצמו נחתם.



למצוא משקיע מבלי לחשוף את עצמכם
אחד האתגרים המרכזיים ביותר של עסקים למכירה בסדר גודל בינוני עד גדול, הוא מצד אחד ביכולת להציג את עצמם ככאלה שמיועדים למכירה, ומצד שני שהמתחרים שלהם לא ידעו על כך. לכן, אם אתם מעוניינים להציע עסקים למכירה אפשר לפרסם בלוחות המודעות את התחום הכללי של העסק שלכם, ולמסור פרטים מדויקים יותר רק לאחר שמשקיע פוטנציאלי יוצר קשר, וכמובן לוודא כי לא מדובר על מתחרה בהסוואה.

להשתמש בכלים הטכנולוגיים
כיום, האינטרנט יכול לסייע לכם רבות במידה ואתם מעוניינים להציע עסקים למכירה. דרך האינטרנט תוכלו לשווק את עצמכם בצורה טובה יותר להסביר על העסק שלכם, אבל שהמידע יהיה חשוף רק לחלק מסוים מהאנשים אשר מציגים את עצמם כמשקיעים ורוכשי עסקים. כך תוכלו להתנהל בצורה זהירה ומדודה, אך גם לקבל פניות ממשקיעים רציניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה