יום שבת, 25 במאי 2013

שמלות כלה להשכרה



מחירים של שמלות כלה להשכרה
כאשר את עומדת בפני האירוע המרגש של חייך, החתונה, אין כל צל של ספק כי אחד הדברים אשר ידירו לא מעט שינה מעינייך הוא הנושא של שמלת הכלה שלך ואיך היא תראי. אחת האופציות אשר עומדות בפנייך הוא לשכור שמלה שמוצאת חן בעיניך ולחסוך בעלויות. על סמך מה נקבע בעצם מחירן של שמלות כלה להשכרה? רשימת הפרמטרים ארוכה מאוד והיא כוללת בין היתר את סוג הבד, את מידת החדשנות של הדגם, את שם ואת המוניטין של מי שעיצב אותה, את מידת הפאר שלה ואת המקום שממנו היא מושכרת. תוספות שהכלות מקבלות יחד עם שמלות כלה להשכרה, גם כן ישפיעו על המחיר והן יכללו תכשיטים ואביזרים, תסרוקת ואיפור, סידור הציפורניים ועוד.

לפי שנת עיצוב
שמלות כלה להשכרה אשר עוצבו באותה השנה, יהיו יקרות בהרבה מאשר שמלות כלה להשכרה שנתפרו כמה שנים קודם לכן. אם מדובר על דגם ייחודי מאוד, המחיר שלהן יעלה ואם הדגם הוא יחסית סטנדרטי, מחיר השמלה יהיה זול יותר. מחירי ההשכרה של שמלות חדשות שנתפרו באותה השנה נע בין 7000 ל-15000 שקלים, בהתאם ליוקרת הדגם, הבד והמוניטין של המעצב.




לפי סוג הבד
סוג הבד, הקישוטים וסוג התחרה שמרכיבים שמלות כלה להשכרה, ישפיעו על מחיר ההשכרה. ככל שהבד יהיה נדיר ואיכותי יותר, המחיר יעלה וגם אם תהיה בשמלה תחרה תוצרת חוץ, השמלה לא תהיה זולה. שמלות בעלות מחוך, בדרך כלל גם יקרות יותר, מכיוון שהכנת מחוך איכותי דורשת מיומנות, ניסיון וחומרי גלם מאוד משובחים.

לפי המוניטין של המעצב או של הסלון
אם יש דבר שמשפיע הכי הרבה על מחירן של שמלות כלה להשכרה, הרי שזהו המוניטין של המעצב. גם יוקרתו של הסלון ומיקומו, ישפיעו על מחיר ההשכרה של השמלה. מעצבים מוכרים בעלי שם ומוניטין אשר מלבישים סלבריטאים, ייקחו סכומים גבוהים הרבה יותר מאשר מעצבים מתחילים עם פחות ניסיון. סלוני כלות מפוארים בלב תל אביב יציעו מחירים גבוהים בהרבה מחנויות קטנות שממוקמות מחוץ לגוש דן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה