יום שבת, 25 במאי 2013

תביעה נגד אורנג



תביעה נגד אורנג – האם זה כדאי?
חברות הסלולאר במדינת ישראל מצטיירות כחברות אשר הלקוח הקטן הוא הדבר האחרון שמעניין אותן לאחר שהעביר אליהן את פרטי חשבון הבנק שלו את פרטי כרטיס האשראי לצורך העניין. בהרבה מן המקרים כיום, יש תחושה כי כל עוד לא מסרת את ההתחייבות שלך לשלם מתנהגים אליך יפה ומדברים אליך בצורה מבטיחה והוגנת, אך משעה שמסרת את הפרטים אתה הופך לבורג קטן מבחינתם, ואחריך המבול. הדבר בא לידי ביטוי ללא כל צל של ספק, כאשר הלקוח מגלה כי החברה גבתה ממנו כספים מיותרים שלא לצורך, או שלא עמדה בהסכם עימו, או שנתגלו תקלות כאלה ואחרות בדרך. במקרים אלה יש לחשוב על תביעה נגד אורנג במידה ולא הצלחתם ליישר את ההדורים בדרך אחרת מן הסתם.
כיצד להגיש תביעה נגד אורנג?
על מנת  להגיש תביעה נגד אורנג יש לפנות למשרד עורכי דין המומחה בתביעות צרכניות שונות. תביעות אלה נידונות בדרך כלל בהליך מקוצר , וזאת על מנת לא לגרום לעוול נוסף לצרכן אשר נאלץ להפסיד ימי עבודה והוצאות משפט גדולות. משרד עורכי דין המכיר את התחום יגיש בשמכם תביעה צרכנית נגד אורנג על בסיס סעיפי חוק הגנת הצרכן או חוק הפרטיות ועל פי סעיפי החוק לפיצוי ללא הוכחת נזק. במקרה כזה יוכל מגיש התביעה לקבל לא רק את הפיצוי בגין העוול שנעשה לו אלא גם את הוצאות המשפט ושכר טירחת עורכי הדין שלו.


באיזה מקרים זה כדאי?
תביעה נגד אורנג כדאית במידה וחייבו אתכם מעל למה שסוכם או שחייבו אתכם בחבילות שכלל לא ביקשתם או שכבר ביטלתם אותן. גם במקרה של פגיעה בפרטיות ניתן לתבוע את חברות הסלולאר במידה ונעשה שימוש שלא בידיעתכם בפלט השיחות שלכם וכדומה.
תביעות ייצוגיות
קיימת גם אפשרות להגיש תביעה נגד אורנג שהיא תביעה ייצוגית כאשר מספר רב של צרכנים מרגיש נפגע מאותה הסיבה. כאשר נגרם עוול לקהל צרכנים רב ניתן להגיש תביעה כזו וגם אותה יש לעשות באמצעות משרד עורכי דין המתמחה בכך.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה