יום שבת, 25 במאי 2013

מוצרי פרסום



מה זה מוצרי פרסום ומי בכלל צריך את זה?
מוצרי פרסום הינם מוצרים אשר עליהם מוטבעים לוגו מוכר של חברה מסוימת כזו או אחרת אשר מעוניינת למכור או לפרסם את עצמה על ידי ייצור מוצרי פרסום לעסק כגון: מחברות, עטים, כוסות, חולצות, כובעים ועוד. הדבר הנ"ל מקובל כיום בכל חברה בעלת מותג מוכר או חברה כל שהיא אשר מתחילה את דרכה בתחום, ואשר מעוניינת לחשוף את עצמה על ידי נתינת מתנות מסוג זה, אם זה לעובדים או ללקוחות החברה כמובן.

מוצרי פרסום לעובדים
חברות רבות בשנים האחרונות בוחרות במוצרי פרסום כמתנה לעובדי החברה. כאשר החברה נותנת מתנות במהלך השנה ובעיקר בחגים כמו ראש השנה ופסח אז נהוג לתת לעובדים מתנות מסוגים שונים. חברות רבות בוחרות להוסיף למתנות מוצרי פרסום כמו בקבוקי יין ומארזים עם הלוגו של החברה ועוד.

היכן רוכשים מוצרי פרסום?
כיום ישנם יבואנים אשר מייבאים את אותם מוצרי פרסום לישראל. רוב המוצרים מיוצרים כיום במזרח כמו סין, כאשר רוב המוצרים מיובאים לישראל, וכאן נעשית הטבעת הלוגו על המוצרים הנ"ל, אשר בהמשך התהליך מוצרי הפרסום עוברים לעובדים וללקוחות החברה. ניתן לחפש מוצרי פרסום בחנויות פיזיות או בחנויות באינטרנט ולבחור את המוצר המתאים ביותר עבור העסק שלכם.





מוצרי פרסום כמהלך שיווקי
כיום כל חברה או עסק מתעסקים גם עם שיווק העסק שלהם על מנת להצליח בתחום שלהם. דבר זה מחייב כל עסק לשווק את עצמו אם זה דרך העובדים, לקוחות החברה, ולמשל לא מעט חברות ובתי עסק רוכשים מוצרי פרסום על מנת למשוך לקוחות חדשים, ובכך מגדילים את כמות הלקוחות ואף נותנים ערך מוסף ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים. 

מהלך שיווקי נכון - לא לשכוח את הלקוחות הקיימים ואלה שכבר לא רוכשים אצלכם יותר. על מנת לעורר אותם ניתן לשלוח מוצרי פרסום שונים בתקופת החגים , ובכך להראות להם שהחברה \ עסק קיימים ואז רבים מהם פונים על מנת לקבל את השרות שלכם בשנית. כל זאת מבלי להעביר מסר פרסומי במוצר, אלא הקדשה מיוחדת לכבוד החג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה